آشنایی کوتاه با مشخصات فنی کولرگازی تاپ فروش 18000 اجنرال

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

در این مجله خبری بهترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال را بخوانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
toma
20:59
سه شنبه 13 آبان 1399

کولرگازی 18000 اجنرال عملکرد

در کولر گازی عمومی دو نوع کارکرد گرمایش و سرمایش وجود دارد که شما عزیزان با خرید کولر گازی عمومی برای فصول تابستان و زمستان خریداری کرده‌اید و اینکه می‌توانید در دو فصل از آن استفاده کنید زیرا با ظرفیت خنک کننده 18000 و یک ظرفیت گرمایش 18000 در مدت زمان کوتاهی، هوای یک اتاق بزرگ را خنک و خنک یا گرم و دلپذیر می‌کنید. تهویه مطبوع که باد بالای 15 متر دارد، بهترین کتابچه کولر گازی است و جریان باد از هر چهار طرف را هدایت می‌کند و دارای تمیز کردن اتوماتیک است.

کولرگازی 18000 اجنرال فیلتر تصویه هوا

کولرگازی 18000 اجنرال در اینجا دارای فیلتر هوا است. شما از ورود هرگونه گرد و غبار، بوی نامطبوع، دود سیگار و ورود به خانه جلوگیری می‌کنید. این که شما هوا کاملاً تمیز و خنک برای تنفس تولید می‌کنید.

گاز کولرگازی 18000 اجنرال

کولرگازی 18000 اجنرال با استفاده از گاز R410 قادر به سازگاری با قوانین جهان است. بنزین R410 به دلیل سازگاری با محیط و همچنین از نظر خنک کننده کیفیت بهتری نسبت به سایر گازهای موجود در سیستم‌های تهویه مطبوع دارد.؛ کولرگازی 18000 اجنرال با استفاده از این گاز قادر به صرفه جویی قابل توجهی در انرژی به دلیل خنک کننده سریع‌تر است.

طراحی زیبا

کولرگازی 18000 اجنرال با طراحی شیک و به روز خود بسیار مفید است. 18000 کولر گازی عمومی با یک پنل شیک و داشتن چراغ‌های کم نور توانسته است به دلیل ظرافت شبانه روز کاربر را به زیبایی آن اضافه کند.

میزان پرتاب باد

کولرگازی 18000 اجنرال با قدرت پرتاب تا 20 متر یکی از سیستم‌های تهویه مطبوع است که دارای قدرت عالی برای پرتاب باد است.

کولرگازی ۱۸۰۰۰ ا جنرال برای مناطق زیر 50 متر می‌تواند کار خود را به خوبی انجام دهد. 18000 تهویه مطبوع عمومی را می‌توان با پرتاب هوا از چهار جهت، یعنی بالا، پایین، چپ و راست از پانل آن بیرون کشید. این هوا از چهار جهت پرتاب می‌شود و همچنین با داشتن باد بسیار عالی، این تهویه هوا می‌تواند فضایی با هوای یکنواخت برای کاربر ایجاد کند. کولرگازی ۱۸۰۰۰ ا جنرال می‌تواند با استفاده از کنترل این تهویه مطبوع، جهت وزش باد را به دلخواه خود انتخاب کند، یا می‌تواند تهویه هوا را از چهار جهت انتخاب کرده تا فضایی با هوای یکنواخت ایجاد کند.


تعداد بازدید از این مطلب: 101
موضوعات مرتبط: عمومی , ,
بازدید : 101

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



در این مجله خبری بهترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال را بخوانید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فیلم و سریال مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر